Torsdag 5.12

Skola -> lucia övning -> vanlig lektioner -> hem till Terjärv -> Farmors plättar -> städa apoteket -> Catskos -> Kims! Äntligen torsdag, ligger nujust i Kims säng och tänker titta på ett avsnitt Grey's Anatomy till han kommer hem. Sen blir det godnatt och jobb i morgon kl. 7.00

5~Berätta om vem du var för ett år sedan.

För ett år sedan.. Hmm, kommer nog inte på något som skulle ha förändrast sen dess. Har kanske blivit en aning klokare, fått 2 jobb, blivit duktigare på saker inom sjukvården och lite säkrare på min framtidsplan. Men i stort sätt så är och var jag den samma vanliga Linnéa som jag alltid varit. Utsendemässigt hade jag lite mörkare hår. Eftersom året 2012 var det bästa i mitt liv, hittills, så levde jag på moln. Passligt nykär, hade fått nya vänner i Jakobstad och blivit mer självständig eftersom jag flyttade hemmifrån. Saknar lite den tiden, när allt var nytt och spännande, men skulle aldrig vela byta liv nujust heller så antar att allt är okej.


Bild från december 2012 & 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar