Tisdag 3.12

Var idag en vända på stan med Sofia & Emilia. Jag skulle bara med för sällskapets skull, gick med händerna i fickorna och försökte att inte titta så nogat på alla kläder men det gick inte så bra.. Kom hem med ett par byxor och ett bälte. Fyfy Linnéa! Så från och med nu har jag shoppingförbud, med undantag för julklappar. Mihihii

3~Berätta om dina vänner

Jag har en hel hop med vänner, och att berätta något om dem alla skulle bli för svårt. Alla har sina goda sidor, jag är vän med de personer jag tycker om att umgås med och trivs med. De personer som jag berättar allt, eller nästan allt åt, är mina 2 Jakobstadsbor Sofia & Emila, samt mina brudar från Terjärv/Nedervetil Jenna, Repe & Misa. Med dessa härliga typer hittar jag på det mesta, kan vara mig själv till 100 % och behöver inte skämmas för någonting. Jag hoppas att jag aldrig tappar kontakten med någon av dem. :) 



2 kommentarer: