Torsdag 12.12


12~Berätta om någon som du saknar.

Kim, Kim, Kim!

Sju dagar kvar tills han kommer hem från militären. Oijoij, vad jag väntar! Ett år har gått med att vänta till veckosluten för att få vara med min Kim, som tur är det snart slut med det väntandet. Kan inte ens riktigt föreställa mig att han kommer att vara hemma mera en 2-4 dagar i sträck. Att få ha hem honom en hel vecka, en månad och år känns otroligt. Har, tyvärr, nästan blivit van med att det är såhär det skall vara, att han kommer hem ca. kl 23 på fredagskväll och åker tillbaka kl. 15 på söndag. Tanken på att få sova med honom en helt vanlig onsdag känns underbar <3



Var idag till simhallen med klassen. Hade vattengymnastik och slöade i bubbelpoolen. riktigt roligt. När vi komm tillbaka till skolan skulle vi ha ett pass matte, men läraren dök aldrig upp så satt i 70 min och slöade. Sen blev det dags för modersmål men såklart var den läraren också försenad så hade allt som allt en halvtimme lektion, som bestod av en ordlek.. Sista passet hade jag taitaja möte vid café Fredrika och det var inte helt fel att bli bjuden på kaffe & bakelse av läraren :) Efter skolan gick jag och Miili på stan en stund och handlade julklappar, var till Korvgörans efter kycklingsallad och drack kaffe hemma hos mej. Råkade också klicka hem en till klänning, den fjärde på 3 veckor..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar