Tisdag 17.12

Försov mig idag så missade första bussen.. Alltid lika roligt att böra dagen på det viset! Eftermiddagen var betydligt bättre än morgonens surande. Gick på stan med Sofia, var på cafe och drack varm kakao, köpte ett par skor och lagade mat hemma hos mitt. Senare på kvällen fick jag också kaffe besök. 


17~Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.

Det är sommar och varmt. Jag vaknar bredvid Kim. Vi är vid vår villa. Äter mårgonmål, som K fixar ;) solar och bara njuuter. Grillar något gott. Får besök av några vänner. Badar badtunna. Somnar tillsammans i en mjuk säng. ~ Drömmer mig bortt.. Okej det skulle vara roligt att ha en sånhär dag, ibland, men jag är en ganska rastlös person så skulle nog inte klara av det i längden.

Stiger upp kl. 6. och smyger iväg så inte Kim ska vakna. Går iväg till jobbet. Kommer hem på eftermiddagen. Äter. Åker iväg på köustkaffi. Tittar på tv tillsammans med Kim. Sover. ~ Låter mera som min perfekta verkliga dag ser ut. Jag är inte så krävande :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar