Söndag 1.12

Första december, tycker det kännas som en vecka sedan det var första november. 

Julen håller på att attackera oss med julklapps stress, storstädning och pepparkaksbakning. Ska i år försöka att inte stressa upp mig allt för mycket inför julfirandet, det är ju faktiskt inte världens undergång fast man inte hinner torka damm ur vartenda köksskåp. I fjol började jag fundera ut julklappar säkert redan i oktober och när julen närmade sig så hade min jul feelis dött bort. Därför tänker jag ta det lugnt med mina julklappsköp och se till att jag får fira en riktigt härlig jul med familjen istället :)


Men man kan inte direkt skryta på dethär årets lillajulsfirande.. Var i skolan på dagen och det var konstigt nog riktigt mysigt, mycket folk, glögg och pepparkakor. På kvällen hade jag precis ingenting att göra, så det var ingen höjdar-lillajul för min del.

Nu är det söndagskväll igen, skall packa ner mina saker och imorgon blir det skolan och Jakobstad igen. Väntar bara till torsdag då min Kim kommer hem. ~18 da kvaar!~

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar