Måndag 30.12

Som på alla andra bloggar får ni här också läsa om en tillbakablick på år 2013.

~Januari~
*Nyåret ifjol firades vid Nedervetil lokal med kompisar, eftersom Kim var i Lappland. En helt okej kväll, tror ja.
*Sen började perioden som jag aldrig kommer att glömma, 7:de januari åkte Kim iväg till Dragsvik till militären.
*Det som var bra med denna månad var revyserverandet varje veckoslut. Då kändes det inte så länge tills klockan skulle bli natten och milipojka kom hem.
*Myskvälar med Sofia, vårrullar, Café besök. Träffade vänner och saknade Kim.

~Februari~


*Februari rullade på i samma spår.
*Hade tjejkväll hemma vid mitt, och Jeppisbon Sofia var första gången på besök.
*Var också på praktik vid ett daghem i Jakobstad från vecka. 2-7 så cyklade i minus 20 på Jeppis dåliga väger varje morgon, som tur var det bara ca. 3 km.
*Eftersom jag, såklart, blev sjuk under praktiken på fick jag arbeta in praktiktimmarna på sportlovet.


~Mars~




*I Mars började jag arbeta som inhoppare vid Backebo och började städa Terjärv apotek varje söndag.
*Påsken firades, surprise, vid Nedervetil lokal.
*Jenna H fyllde 18
*Var på bio ensam med Sofia och såg på Pitch Perfekt, middag vid Rosso och tjejkväll vid Misas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar