Tisdag 10.11

Sitter i Jakobstad once again.. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle säga det här, men tror att jag kommer att sakna den här tiden något otroligt. Tycker väldigt mycket om min lilla lägenhet och skulle bra kunna bo här några år till, och alla mina vänner här i Jeppis kommer att bli mycket saknade. Kommer att flytta hem till Terjärv till sommaren, ja det är en tid till det ännu men men.. Ska iallafall försöka att njuta av studietiden här så länge det varar.

Har haft en hel bunt pojkar hit på kaffe i kväll, spelade Wii och hade det trevligt. Nu skulle jag egentligen behöva öva på engelskaprovet som vi har i morgon, men som alltid är jag lite lat på att läsa så det får gå på talang, som inte finns.. 

 9~Berätta om en av dina favoritlåtar.

Jag är, och kommer alltid att vara, ett Guns´n Roses fan. Deras låtar är så otrooligt bra. Patience & Don´t Cry hör till favoriterna, men Paradice City och Sweet Child o´ Mine är såklart suveräna klassiker :)




Andra bänd som jag lyssnar på är Skid Row, Dio, W.A.S.P, Nickelback & Volbeat och några favoritartister är John Lennon, Alice Cooper, Elvis och Johnny Cash. 

Gamla gubbar med härlig röst, plus att hälften av dem är döda..


10~Berätta om vad som finns i din väska.

Något som jag alltid har med mig, förhoppningsvis, är min börs & mina nycklar. Annars så varierar det beroende på vad jag skall göra. När jag kommer till Jeppis har jag hela väskan full med kläder, i skolväskan finns det såklart böcker och pennor och i handväskan lite smink och möjligtvis en öl eller 2.


Bjuder till sist på några smickrande bilder av mig och min Sofia :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar