Måndag 16.12

Har haft en trevlig helg tillsammans med mina tjejer. Maten vid Stadshotellet var väldigt god, jag fick fina julklappar av mina vänner, vi hade väldigt roligt och dansade hela halva natten lång :)


14~Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.


Syskonfoto från Turkiet. April 2012

Tycker om detta fotografi väldigt mycket. Jag har 2 syskon, Victor& Linda, och jag skulle aldrig kunna önska mig några bättre syskon en dem <3

15~Berätta om en av dina favoritböcker.

Döden i dina ögon. En trilogi som jag tyckte att är väldigt bra. I den första boken är huvudpersonen Jem, i den andra Adam, Jems son, och i den tredje Mia, Adams dotter. Alla 3 kan se folks dödsdatum i ögonen på människor.

"Tänk dig att du ser in i ögonen på de du möter och genast vet när de ska dö. Hur kan du då vara nära andra människor? Hur kan du hålla det hemligt? Och är det alltid rätt att inget avslöja? Borde du säga något? Vad skulle du göra? "

16~Berätta om hur du var när du var liten.

Jag är uppväxt i Terjärv tillsammans med mamma, pappa, Linda, Victor och Lana. Vi bor på en bondgård i ett parhus tillsammans med min farbror och hans familj. Vår granne är min farmor & farfar. När jag var liten lekte jag mest med våra grannar, och om jag fick vara med och leka kurragömma med storebror och hans kompisar så var det väldigt roligt. Jag har varit en liten pojkflicka med lockigt hår, tyckt om att klättra i träd, bygga kojor och springa på. Min nalle Bruno var min bästa vän som jag kunde prata om allt med, och han sitter ännu på min säng där hemma. Jag tyckte också om att leka i lekstugan, hitta på bus och göra upp fällor. 

Här var jag kanske 4-5 år
Min 9:onde födelsedag

1 kommentar:

  1. Åh noo var du söt tå du va lill! <3 Å noo er tu änn.. ;) Love you!

    SvaraRadera