Söndag 8.12

Har haft ett bra veckoslut. På fredag var jag i jobb och på kvällen 
var jag och Kim bara hemma hos mitt och tittade på Idol. Steg upp 9 på lördagsmorgon och åkte iväg med familjen till Jakobstad för att hjälppa Linda & Simon att flytta till deras nya hem. Kom hem tillbaka till Terjärv senare på kvällen och åkte till Kims där schacket var samlat för att dricka spetsad glögg och spela poker. 

Har hittills idag städat upp från gårkvällen och nujust har ja min kära vänn Repe på besök. Har en hög med uppgifter att skriva, men det kann väntta tills i morgon.



6~Berätta om bloggarna du läser.

Har här på bloggen en lista på de bloggar jag stalkar dagligen. ->
Brukar också läsa pessis, kissies och andra bloggar ibland men tycker bäst om att läsa de bloggar som är skrivna av människor jag vet vem är.

7~Berätta om ett av dina favorit jultraditioner.

Förra julen var den bästa hittills, vi var hela familen samlade hemma hos oss. Åt god julmat, drack glögg, delade ut presenter, spelade Wii och hade det riktigt gemytligt. Det bästa med julen är nog att hela familjen sover under samma tak och äter runt samma bord. Kalle Ankas jul och Kan du vissla Johanna är nog också fina jultraditioner :D

8~Berätta om ett av dina favoritplagg.

Nujust är mina nya julkänningar mina favoritplagg. Annars tycker jag att det är bekvämast med jeans och huppari, heelt perus. Skinnjackan, vita byxor, peplum och spets är också favorier i mitt klädskåp, och de alldagliga mjukisbyxona.

 


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar