Torsdag 19.12

Äntligen är det 19.12! Denna dag har jag vänttat på sen 7.1.. 347 dagar har gått, och förhoppningsvis behöver jag aldrig mera vara utan Kim så här mycket! :)

Dagen har bestått av pepparkakshus fixande tillsammans med Miili, Sofia, Jonas och födelsedagsbarnet Erik. Resultatet blev lite sådär, men vi lyckade iallafall bättre än ifjol. 


19~Berätta om något du är bra på.

Som alla andra så hatar jag att skryta på mig själv, men en sak jag vet att jag är bra på är att behandla äldre människor respektfullt. Jag har alltid tyckt om att vara med äldre männiksor, och har alltid varit moffas flicko :) Att arbeta med åldringar är det jag vill göra i framtiden, eftersom jag trivs och tycker om att umgås med dem. 

Jag är också rätt bra på matte, och att prata. Jag är inte blyg av mig när jag träffar nya människor utan har lätt att skaffa nya kontakter. Nu har jag skrytit på mig själv tillräckligt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar