Onsdag 25.12

Har haft en fin jul. 
Firade julafton en dag i förtid hemma hos mitt och vid Kims den 24de. Har ätit god mat och bara varit tillsammans med släkt och vänner. Fick många fina julklappar som t.ex. mitt efterlängtade våffeljärn, presentkort till både hotellövernattning och H&M, ny napakoru, muminkopp & fat, muminörngott, godis, nagellack och sist men inte minst pengar. Tack!




21~Berätta om någon som du älskar.

Egentligen tycker jag inte om ordet älskar. Det har blivit ett ord som alla säger, man läser på fb varje vecka "Har varit tillsammans med XXXXX i 6 månader, älskar dig!" och jag tycker det är så fel. Att verkligen älska någon efter 6 månader är enligt mig ganska omöjligt.

Men den viktigaste personen i mitt liv är Kim. Mina närmaste vänner och familjen är såklart viktiga för mig också.

22~Berätta om något som du är beroende av.

Ehee.. Har några beroenden, men en sak som jag faktiskt måste göra är att sova med fötterna under täcket! Det går absolut inte att sova med dem utanför, inte ens fast det är +25 i rummet och kokhett. Har fått en bild i mitt huvud, troligtvis från någon film, att en person kommer och drar mig i fötterna om dom inte är bra instoppade under täcket..

23~Berätta om ditt bästa julminne.

Eftersom jag är lite försenad med denna blogg-julkalender så kan jag säga att denna jul har varit den bästa eftersom jag både fick fira här hemma med min familj och vid Kims. Fjolårets jul var också bra. Kan inte säga att jag ens skulle ha haft en dålig jul någon gång, är ganska säker på att man inte kan ha det tillsammans med min familj.


24~Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.

Nr.1~ Kim kom hem från militären.
Nr.2~ Tjejmiddagen tillsammans med mina vänner.
Nr.3~ Allt jag och mina kompisar har gjort i Jeppis t.ex. varit på bio, lagat pepparkakshus
Nr.4~ Julfirandet.
Nr.5~ Jullov -> Flyttat hem för en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar