Torsdag 17.8

Min dag:

- Kims klocka ringde 7.30, jag märkt inget men eftersom Kim är värdelös på att smyga så vaknade jag när han redan klätt på sig och försökte ta de några steg som behövs för att komma ut ur sovkammaren. 
- Vi äter gröt. Jag utnämnde mig själv till grötexpert eftersom jag fixar en hel del gröt åt hemvårdsklienterna och blev helt bestört när Kim inte lyder mina teorier.
- Kim tar en take away kaffe för att slippa mitt tjat, eller så fick han bara bråttom...
- Jag noterar att solen skiner, så lägger mig bekvämt i en solstol på terassen och lyssnar på en podcast.
- Cyklar iväg till apoteket och butiken för att uträtta några ärenden.
- Äter lunch tillsammans med mormor.
- Får Linda & lillkillen på besök.
- Hinner läsa några sidor ur boken "Grey" som jag började läsa igår, nu som bäst är jag på sid 127.
- Åker iväg till svärföräldrarna tillsammans med Catsko för att plocka hallon. Ca. 3 liter på var blev dagens skörd.
- Väl hemma har klockan blivit 19. Skickar ett meddelande till Kim: Grillmat eller korvsoppa?
- Kl. 20 kom Kim hem med mat från Grillen; sallad med höns. Gott!




Nu börjar dagen vara slut, ska snart krypa ner under täcket för att läsa lite mera och sen förhoppningsvis sova gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar