Söndag 27.8

Firade venetziaden tillsammans med ett gäng vänner i år. Vi var vid en villa och badade bastu, badtunna samt grillade. Satt i badtunnan i minst två timmar, var som en skrynklig urtvättad trasa när vi kravlade oss upp över kanten. Några raketer blev också skjutna, försökte tappert fånga dem på bild utan något bra resultat. Regnbågen som var så vacker på himlen tidigare under dagen fick jag fångad iallafall. Glömde helt bort att ta några bilder under kvällen.



Kom hem passlit klockan 2 på natten, Kim skulle med all makt titta på tv en stund. Såklart hade han somnat på soffan så länge jag var och tvättade bort smink. Försökte väcka honom men fick ett surt nej som svar, så bäddade ner honom och där fick han sova hela natten. Har varit riktigt lat idag, när Kim åkte iväg för att skruva tog jag fram virksömmen och satt i soffan hela eftermiddagen. Det enda produktiva jag har åstadkommit nu ikväll är att jag klippte Kims hår, ja och diskat samt lagat mat såklart. Det var detta veckoslut, snart åker jag tillbaka till Vasa och då är sommaren slut på riktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar