Tisdag 29.8

Tillbaka i Vasa. Denna sommar har verkligen rusat iväg. Efter nästan tre hela månader hemma med Kim, kissi och nära till familjen så sitter jag nu här, i min (Lindas) röda soffa i min passligt stora etta. Klaga tänker jag inte göra. Jag är tacksam att jag har möjlighet till allt detta. Trivs med variationen av att vara hemma och åka till Vasa för att studera. 

Nåja, igår var jag med Linda & P till Kokkola för att handla lite nödvändigheter som jag behövde till lägenheten. En micro, kaffekokare och ett datorskydd var bland annat några av de saker jag kom hem med. Efter att vi kom hem från vår stadsresa bjöd jag in mig själv på kaffe till Tobias. Idag har jag då åkt till Vasa, haft en lektion i skolan, packat upp alla saker i lägenheten samt varit på kaffe till Alexandras. Är riktigt nöjd med lägenheten, fast vissa saker ännu ska införskaffas. Så det var denna dag. Hoppas jag får sova bra här i mitt nya "hem". Är ledig från skolan imorgon men har så många planer så vet inte hur jag ska hinna med allt.

-De två jag saknar allra mest <3-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar