Tisdag 22.8

Jag bestämde mig för att ha en riktigt semester vecka denna vecka. Skolan börjar nästa torsdag, och jag har tänkt försöka ha denna vecka som en gör-vad-du-vill-och-ha-inte-dåligt-samvete-över-att-vara-lat vecka. Började med sovmorgon igår, kaffe med Linda & lillkillen på eftermiddagen och sedan spelade jag och Kim monopol i några timmar på kvällen. Gissa vem som vann? Jag. Helt underbart att vinna, inte för att jag är en dålig förlorare men att vinna över Kim är en trevlig känsla. 

Idag steg jag upp kl. 8 men efter att ha ätit frukost och vinkat hejdå åt Kim lade jag mig tillbaka under täcket, läste någon timme och råkade somna en stund. Jag hade faktiskt tänkt gå ut på en promenad eller cykeltur, men tyvärr regnade det när jag vaknade för andra gången så att.. Istället blev jag bjuden på kaffe till Tiias och ikväll har jag varit på Silver Jungle party. Hittade inget att köpa denna gång, men trevligt var det iallafall.

Nu blir det att krypa ner i soffan, ta fram virksömmen och hitta något bra att se på från tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar