Tisdag 4.9

Hejsan
Hy vad det är trist väder där ute.. Hade tänkt gå ut på en lenkki men det började regna så tittade på Grey´s Anatomy istället. Lättare såå ;)

Efter skolan så var jag på stan ett varv med Sofia. Var till 2 olika loppis och tittade, men hittade inget skräp att slarva med mig hem. Så har jag städat och nu är jag bara trött.. Tror jag måste ha någon allvarlig höst-trötthet. Kan sova hur mycket som helst.. Försov mig nästan imorse, hade lagt klockan och ringa 7.45 istället för 6.45 men som tur vaknade jag av mig själv en 7 tiden. Hade gärna tagit en sovmorgon men tvingade mig iväg till skolan. Tur var det för A klassen har börjat sälja godis, så var tvungen att köpa en låda chokladbollar till mig själv :')


Sofia hittade så sexiga glasögon åt oss :) Fynda vid Seppälä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar