Tisdag 18.9

Hejsan
Jag hinner ännu skriva ett blogginlägg om tisdagen, klockan är ju bara 23.12 :)

Idag har jag då varit i skolan. Sen gick jag och Sofia till baken och öppnade ett nytt konto till vår klass, kände oss som riktiga business women ;) Gick också ett varv på stan tillsammans.

Sen ikv så har jag först haft Antti hit på kaffe besök, sedan kom också Samuel hit och till sist också Jim. Har sjungit karaoke nu till halv 11 så hoppas vi inte har hållit någon granne vaken med våra fina sångröster. So, so what? I'm still a rock star. I got my rock moves, and I don't need you..

Tycker denhär dagen har gått så snabbt! Tänkte i morse att jag skulle gå ut på en promenad, läsa i min 380 sidors bok (som skall vara läst till nästa veckas onsdag) och kanske gå och handla något, men så blev det inte. Fast det är ju alltid roligt med besök :D

Nu skall jag i allafall börja sova. Börjar först 9.20 imorgon så har en liten sovmorgon, fast bussen åker redan 8.35..

Godnatt!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar