Tisdag 11.9

Hejsan
Kom för en stund sen hem från dagiset. Var idag på promenad med barnen, oij vad dom är söta.. :)

Nåja, sen har jag bara varit lat och nu sitter jag och försöker skriva en uppsats om hur nervsystemet förändras när man blir gammal.. Suck.. Den skall vara inlämnad imorgon och jag har skrivit 2 rader typ? :) Men skall belöna mig själv med Grey´s Anatomy, en promenad och sedan hoppa i duschen efter att min uppsats är klar (OM den blir klar).

Skulle inte alls orka sitta hemma nu hela kvällen, men vad skall man göra?! Det är kallt, regnigt, grått och allmänt tråkigt ute så har ingen lust att köra iväg med min scooter någonstans. Ja sådär btw, pappa byggde min scooter så den fungerar igen. Jag som hoppades att den skulle vara trasig och jag skulle få köpa en ny..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar