Måndag 17.9

Hejsan
Hade en väldigt chill dag i skolan.. Sen idag så har jag inte gjort någon ting. Det var min dag :) Eller jo, jag var faktiskt till Halpa Halli och köpte en melon..

Jissus vad jag har ett intressant liv! Skulle på sant borda börja göra någonting av mig själv.. Här kommer en lista på 5 saker jag skall göra före jag är 20:



1. Åka på en resa med mina kompisar och ha det kul hela veckan!

2. Hamna i slagsmål med en vild brud och vinna ;) Hahha, Jennaa... :D


3. Åka till någon stor festival, som Tomorrowland.


4. Hoppa på tåget och inte ha en aning om vart jag är på väg

5. Gå färdigt i skolan och hitta the love of my life ;)

Hör jag får börja spara pengar om dethär skall gå igenom.. Men man får ju alltid drömma!

4 kommentarer:

  1. nå har int du muka the love of your life? ;)

    SvaraRadera
  2. jaa hä va sant hä, vi sko ju å slåås nagang :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaanå! Hä får vi int glöm bårtt ;)

      Radera