Fredag 7.9

Hejsan
Slutade skolan tidigare idag så var vid lägenheten redan lite över 2. Packade ihop alla mina saker som jag kan tänkas behöva nu när jag är hemma hela nästa vecka, och så kom K efter mig :) Så var redan hemma en 4 tiden. Oij vad det är härligt att vara hem hemma. Gick ut efter posten med crocs på fötterna och ett kex i handen. Inte en bil. Hörde en traktor och en hund som skällde. Luuungt...

Ikv vet jag inte vad jag skall göra, troligtvis inte så mycket men träffa några kompisar kanske :)

Nu har jag lovat Misa & Catsko att skriva något gulligt om dem så:

Catsko: Har sakna di nu på somarlov å fölåt fö att int ja hört åv mi na.. Men var rolit att få si di nu förra förra viko eldä når i nu va :) Tu ska koma ti mett imoro, annoooss...! Vi sko måst fa å återuppliva gamla minnen ti Fäboda, fara å rullskrick å så sko du måst koma hi ti mett å måka naliti kodd szitn som vi dzo förr ;) Puss puss <3

Misa: Gulli gulli gulli. Tu betydä så mytsi fö mi så du veit int.. Om int du kombä hi å råk mi imoro så val ja så sur så tu veit int! Ja kombä fast kräkand ti tett.. Å ja kan lova att ja e fanså arg på di om ja sko koma framm! Nåja men vi syns imoro. Kan int läva utan att få mobb di å skratt åt di tå du dzär na helt sjukt :) puss <3










1 kommentar: