Söndag 9.9

Hejsan
Igår på kvällen så hade jag & Adina kalas hemma hos mig. Så roligt att se allihopa igen, det får inte ta 3 månader före jag ser er nästa gång.. Så vi åt kaka, pratade, drack champagne, dansade, skrattade och hade det riktigt roligt :) Sen så gick vi iväg till "klobbi", ett litet rum, som är otroligt skitigt och äckligt. Där fortsatte festen, eller om man nu kan kalla det fest. Hade det roligare hemma hos mig en vid klobbi.. Men man fick ju träffa folk och dansa :) Sen åkte jag iväg med Mr X till hans och sov över där. Nu klockan halv 3 är jag hemma :D Roligt med tjejkväll, men festen vid klobbi var nog inget att skryta med.. Tack flickor för en bra kväll <3

Nu idag så måste jag börja skriva en uppsats. Men till först så kommer Misa och Repe hit en stund :)

Vi <3
:)


Champagne






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar