Söndag 2.9

Hejsan
Igårkväll blev det att jag, Repe och Jenna + Hannes å Eeki tyngde in oss i en traktor och körde iväg till Hannes :D Dit kom också flera andra kompisar. Vi satt där vid hanns i några minuter och sen kom jag på en såå smart ide som att börja gå till Terjärv tillbaka! Poäng till mig! Så jag, Jenna och Repe började vår utflykt. Det är ju bara ca. 8 km?! Vi hann gå typ 2 km så fick vi sällskap av Tobias. som inte var så ivrig med vår promenad.. Tack och lov så behövde vi inte gå hela vägen, fick lyx taxi till Terjärv med transitn :D

En lite random men helt OK kväll.

Nu idag så har jag sovit till klockan 1, första natten i min egen säng på 3 veckor.. :D Så är jag ledig imorgon, vi har dagsverk, så behöver inte åka till Jeppis fören på måndag kväll :) Jeijj!

Ha en bra dag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar