Tisdag 25.9

Hejsan
Idag slutade vi redan 13.40 i skolan så slapp hem tidigare. Min bokrecension gick väl helt okej men att prata på högsvenska är nog ingenting för mig. Blev nog en del tärjädialekt inblandat. Sen har jag haft besök hela dagen. Först kom Tobbi och Jeppe hit och åt glass och tittades på tv. Skulle egentligen skriva en uppsats och läsa på provet som vi har på fredag men men.. Sen en 8 tiden så kom K hit :) Nu vill jag bara att det skall bli freedaag..

Imorgon börjar jag först 9.20 så får sova lite längre än vanligt. Men måste ändå stiga upp och koka makaroner som jag skall ha med till skolan, eftersom vi får hundmat = kalops.. Oij oij vad jag har stora problem.. Men ett problem som är stort har jag faktiskt! Jag tror jag har ett hål i tanden.. Eftersom jag aldrig har haft det förut så vet jag inte riktigt men jag tror, kanske..

Nu skall jag börja skriva min uppsats, klockan är ju bara 22.37...

*Godnatt*


2 kommentarer: