Torsdag 31.1

Tänk att det är februari imorgon?! Vart har hela januari tagit vägen..? Känns som att hela månaden har varit lite suddig. Kim i militären, dagispraktik, revy serverande, alla besök till Fredika på kaffe, fester.. Har varit en konstig start på året, men en händelserik. Både roliga och deprimerande kvällar. Tror att februari blir en ännu bättre månad: 2 veckor praktik kvar, back to school och får se alla vännerna igen, våren närmar sig och det blir ljusare för varje dag, sportlov and so on.. Skall försöka ta tag i träningen som riktigt på riktigt nu. Jag vet, det säger jag varje ny månad men det är ju faktiskt bara 5 månader kvar till sommarlov nu! Har ingen tid att ödsla på cafe mera, förlåt alla goda bullar men ni får vänta ett tag till före jag äter upp er :)

Idag blev det restaurang Vietnam med Sofia och Slotte :) En sak är bra med att bo i Jakobstad -> vårrullar! Mums. Sen en kaffe vid mitt och nu sitter jag här ensam och lyssnar på musik från förra sommaren och drömmer mig bort.. Saknar faktiskt den sommaren väldigt mycket, detta år skall vara otroligt bra för att vinna över alla fjolårets händelser..







4 kommentarer:

  1. haha.. oj huhhu Mein Teil :D minnen, hoppas i val lika bra somar i år om int betär :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Janå hä! :) Får jo altjemt hoppas.. :)

      Radera