Tisdag 8.1

Hejsan

Måndagen var en piina.. Somnade först en 3-4 tiden så var dötrött hela dagen. Det var också första dagen på praktik så cyklade iväg en 3 km halv 9 på morgonen på o-plogade trottoarer ( krockade bara 1 gång.. )  morgonpigg och glad.. -.- Somnade redan en 9 tiden på kvällen, efter 3 avsnitt Grey´s Anatomy.

Praktik platsen är bra och jag trivs super :) Söta barn och trevlig personal. Får se vad jag säger om 6 veckor för dagis är nog inte ett ställe där jag skulle kunna arbeta ändå.. :P

Idag så började jag också 9 och kom hem en halv 5. Sen senare cyklade jag iväg till Sofias, ut i urskogen ;) Stället där hon bor är jätte fint, liknar lite "barnen i bullerbyn" :D Vi var och åkte pulka och drack kaffe, riktigt roligt :) Kom hem nu en halv 11. Skall försöka sova, men det har aldrig varit såhär svårt att få sömn..



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar