Onsdag 16.1

Hejsan

Idag skall jag lära er två saker :) Det är lätt att vara efterklok & cykla aldrig med ett paket ägg i korgen över gågatan i Jeppis! Jag lovar er, det är kladdigt, klottigt och slöseri med pengar. Men man måste ju prova för att veta, right? :)

Idag efter praktiken cyklade jag strax till gymmet. Har varit slarvig med mitt aktiva liv nu detta år, men nu ändras det! Kom hem en halv 6 tiden, efter min fina shopping runda i Prisma som slutade med en intesååglad Linnéa och ett spår av ägg efter mig.. Kokade iallafall ihop makaroner och köttbullar åt mig sen senare, och nu sitter jag här och är lat, once again..Har redan sjuka ben efter träningen och allt cyklande på sista tiden. Börjar redan 8 imorgon så skall försöka krypa ner under täcket lite tidigare ikväll :)

 Jag och min förhoppningsvis nya vän ~ Gröten~ !
Är lite orolig för om vår vänskap kommer att hålla längre en 1 dag..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar