Söndag 13.1

Hejsan

Har inte bloggat sen i onsdags så en tillbakablick på mitt spännande liv!

I torsdags så var jag på praktik från 8-15. När jag kom hem kom Jim hit på en kaffe. Sen åkte jag iväg till Lindas och sov över vid hennes. Pratade, åt och tog det lugnt :)


På fredag så var det igen praktik från 8-15. Sen kom Misa till Jeppis så vi var till en pizzeria och äta. Var och köpte kladdkaka och fruktsallad till kvällen och hade det mysigt tillsammans ;) Dansade Just Dance, åt, åt, åt, pratade och planerade sommaren/framtiden. Riktigt roligt :)




Vaknade en halv ett på lördag. Tittade på Amaerican Pie-The wedding och åt, usch vilket ätande.. Har vräkt i oss en hel kladdkaka och 2 konservburkar fruktsallad. Sen kokade vi mat :D Äkta mat, höns och ris. Åkte hem en 6 tiden och tog farväl av Misa. Strax iväg till lokaln och servera på premiären av Terjärv revy Söisleis! Efterfesten var väl helt okej. Bestod mest av champagne, dans och alkohol och kom hem halv 5 :)




Idag har jag sovit och nu är jag i Jakobstad igen.. Imorgon praktik igen och så rullar det på nu 5 veckor framåt. Praktik, servera, praktik.. MEN bara 5 dagar kvar tills Kim kommer hem! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar