Söndag 6.1

Hejsan

I fredags var jag & Misa till Kronoby och hälsade på några vänner och sen till Misas och sova. På lördag kom Kim hem så var med honom hela kvällen, köustkaffi, lokaln, Hem till Midgård och mys :) Idag steg vi upp halv 4.. Ville inte släppa taget om honom eftersom han åker iväg till militären inatt. Usch! Var och drack kaffe med helahalva Kims släkt och sen till lokaln ett varv igen. Tog farväl av Kim och åkte iväg till Jakobstad en 8 tiden.Var till Linda & Simons och drack kaffe och nu sitter jag i min lilla lägenhet igen.. Börjar min 6 veckors praktik vid ett daghem imorgon så det skall bli roligt i allafall.

Hatar att säga hejdå, fast det bara är för 12 dagar men ändå, känns länge. Hoppas bara att han inte behöver vara i militären ett helt år utan får komma hem till midsommar. Kommer sakna min Kim <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar