Söndag 27.1

Hejsan

Har inte skrivit sen i onsdags men i torsdags så blev det en runda på stan och ett oväntat besök till Cafe Fredika på kaffe med Sofia. Får börja skärpa mig med träningen nu, gjorde inget annat än åt förra veckan och eftersom jag var förkyld så blev det inga gym besök..

På fredag så började jag 6.30 vid dagiset så fick stiga upp en 5 tiden. Sen när praktikdagen var slut åkte jag och Linda till ABC och drack en kaffe med Victor, sällan vi alla syskon träffas.. Var hemma i Terjärv redan en 3 tiden. Tog en tupplur och sen var det att ställa sig färdig för kvällen. Blev hemmafest vid Eriks, riktigt rolig kväll :) En 1 tiden kom militärpojkarna hem och plötsligt kryllade det av gröna män i uniform, härlig syn ;) Gick hem med min krigare en 2 tiden :)

Lördagen började med lax, mins inte när sist jag åt lax?! Gaah vad gott :) Sen bakade jag en rödvinbärs kaka, ställde mig för kvällen och åkte iväg till lokaln lite över 7 för att servera. En 10 tiden åkte hela schacket  till Jonasas på hemmafest. Tycker det nästan aldrig brukar vara hemmafest men det här veckoslutet var det till och med 2! Roligt så :) Åkte iväg till Kims sen en 3 tiden.

Under kvällen/natten så gick strömmen 3 gånger, såklart på revyn också men det var just i slutet som tur.

Idag har jag rakat Kims hår, och öronen är ännu kvar till och med. Sen åkte han iväg, igen.. Får vänta 12 dagar tills jag ser honom nästa gång.. Blä, men vad kan man..? Ikväll åkte jag tillbaka till lägenheten, så nu sitter jag här igen. Skall hoppa i duschen och sen börja sova. Som tur börjar jag först 9 imorgon så får sova länge.

Har haft ett bra veckoslut. Hoppas denna vecka, och nästa, går fort.. Snart är det februari?! En 12e del av året har gått? Oijoij.. Sommaren är på väg! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar