Tisdag 15.1

Hejsan

Praktik dagen var lång. Barnen var onödigt lugna så hade inte så mycket att göra.. Cyklade hem en 4 tiden och gick på stan med Sofia. Var till Fredrika och drack kaffe och sen till mitt ett varv. Fick också Andreas  på besök. Nu är det äntligen tyst. Uppskattar tystnaden efter en dag på dagis :)

För ett halvt år sedan, natten mellan 14-15, var en oväntad natt men en av de bästa. Fick äntligen på klart i mitt huvud vad jag ville göra med mitt liv, efter många månader av funderingar, tankar och förhoppningar. Föll pladask för en härlig sak som fick kallas Mr X. Efter några månader av spännande möten fick han heta K och efter många underbara dagar hetär han nu Kim. Han har plötsligt blivit en väldigt viktig person för mig,  som jag aldrig skulle vela förlora. Saknar min Kim <3


Fina Sofia :)



<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar