Måndag 21.1

Hejsan

Har haft ett väldigt bra veckoslut. I fredags så var jag till lokaln och servera, kom dit klockan 7 och var där till en 1 tiden. Satt och lackade naglarna, pratade och väntade med Jenna på att våra militärpojkar skulle komma hem :D Halv 1 kom ett helt busslast av gröna krigare in till lokaln och jag fik äntligen se min Kim efter 12 lååånga dagar.. <3

Lördagen bestod av Kim, lokaln, servera och hemma fest vid Toffis. Söndagen fortsatte med Kim, spontan Rammstein-tröja-köpande med Jenna och Repe, Köustkaffi som har varit saknad, till mommo & moffas ett varv och sen tills Kims natten igen :)

Åkte iväg till Jakobstad i morse klockan 7. Hade dagis praktik från 9-16, har också ringt och frågat sommarjobb åt mig så hoppas på det bästa! Och nu sitter jag här :) Måste gå och handla mat.. fy. Inleder veckan med förkylning, ingen Kim och kallt väder, jeij!.. Väntar till fredag!



Fredags kväll..


Sommar minnen väcks till liv igen :)

Råååkade  köpa en Skid Row cd åt mig på samma gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar