Söndag 3.2

Veckoslutet har varit riktigt bra :)

I fredags stannade jag kvar i Jakobstad och hade roligt med Sofia & Catsko. På lördags morgon åkte jag och Sofia till Terjärv med Linda. På kvällen kom Repe och Misa hem till mitt så vi gjorde tortillas, dansade Wii Party, shottade upp en flaska Ufo Shots och hade det roligt. Senare kom också flera vänner hem till mitt. Roligt att ha ett veckoslut med flickorna ibland också :) Vi fick våra nya Rammstein tröjor och jag fick min älskade Skid Row cd, som har spelats igenom ett par gånger nu. Idag har vi latat oss. Ätit vofflor, sett på barnprogram, läst sagor och skrattat en hel del.

Sofias nya party topp
Veckoslutets underhållning

Reeppee
Maijsa
Nu får vi buri mosh rittit på rittit!



Såå kan det gåå om man ramlar på trappo..


Sagotant
Apan Sofia
Vofflona
Va sko hä ga ti flytt si naa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar