Onsdag 13.2

Att vara sjuk är ju inte precis roligt.. Igår hade jag runt 39 grader feber hela dagen så låg mest i min säng och var lat. Var ett varv till apoteket och köpte upp halva butiken.. Kvinnan i kassan tittade lite underligt på mej och frågade om jag har blivit sjuk?! Altså nej, kände bara för att slösa 60 € på Burana och hostmedicin..

Idag har febern nästan försvunnit, har bara lite stegring och förkylning. Hoppas att jag kan vara på praktik imorgon, eftersom vi måste arbeta in alla dagar vi är borta. Så vet redan vad jag måste göra på sportlov, jeijj..


När man ligger och tittar på TV hela halva dagen så blir det en hel del Simpsons, Family Guy och Barnkanalen har varit på, MEN vad har hänt åt nutidens barnprogram? Djungelbokens Baloo har blivit brun och fått glasögon och Mowgli har fått gröna byxor!? Wtf..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar