Onsdag 20.2

Några dagar sen sist men inget extra har hänt. Har varit i skolan från 8-15 varje dag.. Både i måndags och tisdags var jag så trött och mådde dåligt så somnade strax jag kom hem. Vaknade såklart där runt en 11 och kunde inte somna om så låg vaken halva natten.. Hade 3 pass finska idag, wihuu.. Men det härliga vädret gjorde allt bättre :) Efter skolan cyklade jag iväg till Sofias och tittade på Grease 2. En av världens bästa filmer, ge mej T-birds säger jag bara! Någonting med håret och skinnjackorna + pilotbrillorna som gör denna film till något att dregla efter ;) Höll på att dö av kyla när jag cyklade hem, -18 grader?! Jag som trodde att våren var på väg när jag tittade ut tidigare idag..

Nu är klockan 11 så skall börja ställa mig och sova, natinati :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar