Onsdag 27.2

Oij sköna sportlov, inte en dag för tidigt. Har som sagt arbetat in min dagispraktik nu 3 dagar. Har också haft mamma på besök till Jeppis och varit och hälsat på min sjukling till storasyster. Nu är jag hemma i Terjärv och har tillochmed ätit mat från Terjärv Grill! Det var ett tag sen sist..

Skall passa på att starta min skidsäsong, som brukar vara i max 2 timmar, imorgon :) Baka, hälsa på släkt och vänner, städa, läsa på prov och lata mig står också på min to do lista över lovet. Sen blir det jobbet & Kim på veckoslutet. Låter som en bra plan i mina öron :D

Knyckte en äkta Valtra tröja av pappa som blir min nya pyamas och köpte en ny kudde idag, så ska krypa ner under täcket och titta på ett avsnnit Grey´s Anatomy nu före jag somnar. Nati!



Min nya sovpartner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar