...........

Fick en blogg award av Ida 

1. Vad är du riktigt nöjd med i ditt liv nujust? 
 Ja-a.. Den viktigaste delen i mitt liv är alla människor jag har runt om mig, så det är jag såklart nöjd över. Sen att jag går i en skola jag trivs i, har fått jobb och mår bra skadar ju inte :)





2. Din favvoritsak?

Är inte så beroende av någon sak men kanske telefonen eller min säng :D 

3. Vad är det hemskaste du varit med om?

Hmm.. Vet inte riktigt, har inte varit med om så hemska saker men flygturen hem från Teneriffa var ju inte precis rolig, eller när jag bröt av min jävla tå..

4. Hur ser en perfekt dag ut för dig?


Vaknar bredvid Kim, gör något nyttigt så man kan känna sig nöjd med dagen, äter mammas hemgjorda mat, har kul med kompisarna på kvällen och somnar bredvid Kimsen :)

5. Vilken film tycker du alla borde se?


Svårt att välja en film men Rock Of Ages är suuper om man vill höra på bra musik, Grease 1 & 2 är bra för dem som vi se på snygga 60-tals karan och höra på bra musik samtidigt & Magic Mike för dem som bara vill se på hotta saker ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar