Tisdag 5.3

Tror någon är osams utanför mitt fönster, eller inte bokstavligen utanför fönstret men nere på gatan.. Hörde att någon stod och ropade så tittade ut och ser en man & en kvinna som står och skriker varandra rakt opp i ansiktet tills kvinnan springer iväg och mannen efter med en väska i handen. Såklart var det utlänningar, vietnameser eller något, så kan ju faktiskt vara att det bara låter sådär när dom pratar vanligt. Är inte så insatt i det språket. Får skylla på det imorgon när aseptikprovet kommer att gå opp åt helveti!  dåligt, kunde ju inte sluta smyg titta när det var så spännande! :D

Har börjat titta på serien Pretty little liars och är redan fast. Brukar inte tycka om sådana serier, som Gossip Girl eller Desperate houswives, men pll var faktiskt bättre en jag trodde den skulle vara. Nu blir det att sova så jag orkar stiga upp imorgon och släpa mig iväg till skolan, uff..


2 kommentarer:

  1. Ujjujj härli header! ...även om ja mist min plats ter :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nå tack :) Tu mistar no aldä en plats, int i mett liv åtminstoni ;)

      Radera