Måndag 4.3

En stund sen sist. Sportlovet var helt okej, på torsdag var jag slav åt pappa och tvättade bilen., bakade hallonmuffins och senare på kvällen kom Antti, Tobbi & Jontti till mitt. Satt i verkstaden flera timmar sålänge A skruvade sin skrothög och sen var vattenpipan igång resten av kvällen.. :D
Fredagen var det jobb från 14-21 så gjorde inget extra på kvällen och lördagen fortsatte med jobb från 7-13. Somnade när jag kom hem och sov bort resten av dagen tills Kim kom och hälsade på mig :) Var till byn ett varv, där var det dött, så åkte till Ks och tittade på film. På söndagen gjorde jag ingenting. Var lat och åkte till Jeppis senare på kvällen.

Idag har jag bakat kladdkaka och haft Sofia hit på kaffe. Skulle läsa på prov med det sket sig.. For fortsatta med min skicklighet och skriva aseptikprov på talang :)


Härligt vinterväder



Antti med sin stolthet.. 

Sofia och mitt mästerverk alá kladdkaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar