Torsdag 28.3

Bloggen hamnar på 2a plats nu en stund framöver. En vecka sen jag skrev sist så en liten update på mitt spännande liv ;)

På fredag åkte jag med bussen till kokkola efter skolan. Gick på stan med Jenna och träffade tjejerna över en middag vid Rosso. Åt god mat och hade det trevligt. Åkte back to Terjärv en 10 tiden och väntade på Kim vid lokalen. Pojkarna hade hunnit via baren ett varv på "hemresan" så väldigt glada pojkar stopplade in genom dörren en 12 tiden :P


På lördagskvällen firade vi Jennas 18 årsdag. När folket åkte iväg till baren stannade vi underåringar vid lokaln och hade lite partay för oss själva :D Huhu.. Nåja, kom hem klockan 3 på natten och fick hem Kim halv 5.




Söndagen var en latdag. Jobb 2, till mormor och morfars och sen var sängen min ända vän.



På måndag förde mamma mig till skolan, där var det blodsocker mätning  på schemat. Efter skolan hade jag dejt med Sofia vid McDonlald.



På tisdag kom pappa efter mig till skolan och mitt efterlängtade påsklov började med jobb på onsdags morgon.

Hade sleepover med Jenna igår och idag har jag varit och färgat mitt hår. Blir ett steg närmare blondinvärlden igen ;) Nu skall jag iväg till farmors och proppa i mig lite onyttigheter före det blir tjejkväll vid Misas :) Får också hem min Kim ikväll för 4 dagar framåt! Life is good

Ha ett bra påsklov och en glad påsk allihopa! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar