Måndag 25.2

Jaa-a det är en stund sen sist. Men inget extra har hänt. I torsdags var det skola till klockan 2 och sen var jag med Sofia och äta pizza. Gick en stund på stan och köpte en ny tröja som jag hade på revyavslutningen på lördag. På fredag kom jag hem till Terjärv redan före 3, var och servera på revyn, till Jennas en sväng och sen tillbaka till lokaln och vänta på milipojka :) På lördags kväll var det som sagt revyavslutning. En helt okej kväll men fest kan man nog inte kalla det.. Åt god mat och hade det roligt men bättre skulle det ha kunnat vara.  Kom hem en halv 6 tiden så söndagen var en tuung och låång dag.. Söndagar överlag är en dålig dag, måste alltid säga hejdå åt Kim för 5 dagar.. Livet är hårt ;) Nejmen tanken på att ha honom i militären ett år framåt är inte precis rolig... Hann iallafall träffa Repe på kvällen, längesen sist så det var riktigt roligt. Satt och pratade skit och tyngde i oss chips, som vanligt :) Senare på kvällen åkte jag iväg till Jakobstad. Var på kaffe till Linda & Simons och önskade min syster lycka till på hennes operation. Som tur gick allt bra :)

Idag har jag tagit fram min aktiva sida och städat lägenheten, tillockmed vädrat soffkuddarna?! Får mamma på besök imorgon så försöker undvika en hjärtattack.. Roligt när alla andra som går i skola har sportlov och jag måste arbeta in min praktik.. Ännu till är det perfekt väder, morr.. Slipper hem först på onsdag, om jag har tur. Äh, sportlov är såå överskattat! Vem vill inte stiga upp halv 7 och höra på skrikande barn i några timmar? :)

<3

Halvan & helan :D


3 kommentarer:

  1. Hahh faan va min feis siir undeli uut på hädee mittersta bildn :DD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hä e no hede lengdä din som ja skådar på ;) Tu sir ut som en dvärg

      Radera
  2. Du har fått en blogg-award av mig! :)
    http://iidawiklund.blogspot.fi/2013/02/blogg-award.html

    SvaraRadera