Tisdag 2.10

Hejsan
Trodde aldrig att jag skulle säga dethär men gym är ju bättre en att ligga och lata sej! Var igen till EasyFit idag, skaffade medlemskort och ett månadskort så nu blir det så mycket träning man bara hinner med :) Jag och Ida kände oss lite forever alone när vi stod ensam i en sal och hade Dance Aerobic och instruktören fans inte ens på plats utan det var färdigt inspelade övningar. Men kul var det :)

Jag är som så pigg :D Känner på mig att jag inte kommer att ha några ben kvar i morgon, men skönt så..  

Har slängt i mej en kiwi nu och skall börja öva på finska orden.. Har bestämt att jag börjar godis och chipsstrejka nu på samma gång, så är jag extra nyttig!

Fick föresten skrattattack i skolan idag.. Kunde inte sluta skratta åt en så liten sak som en hålstansare. Tror jag var trött..

Det enda som är deprimerande nujust är vädret och att det bara är tisdag.. Men livet går vidare :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar