Måndag 8.10

Hejsan
Var igår till Kivitippu och fira morfar som fyller 80 år! :) Åt god mat med familjen.
Sen fick jag äntligen träffa K! Var där i några timmar och nu är jag tillbaka i Jeppis... Väntar redan till fredag så man får åka hem.. Har skola varje dag från 8-3 nu så det blir en tung vecka.

Idag har jag varit till gymmet med Ida och Sofia. Var på Shape and Tone och jag tänkte dö,och om jag inte dör av mig själv snart så kommer Sofia antagligen att döda mig eftersom jag släpade med henne på det..

Bilder från i fredags/lördags.. (Bilder från söndagen kommer någon gång Linda.. :))

Jeppes i fredags

Krapulapäivä <3

Repes mästerverk

Fjanttasi..

8 kommentarer:

  1. fina bilder, speciellt dendär ''repes mästerverk''!! man ser nog hur hon har en känsla för konst! :))

    SvaraRadera
  2. Ja fundra riktit fyri ja hadd fäädi läst et vafö ha du int ladda upp na bildrä från Kivitippu, men den som väntar på något gott väntar alltid för länge. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. janå hä tar så leng att lada opp döm mä mokkula, så ladar döm föst på fridan kanskee :)

      Radera
  3. Haha, sijr ut som att man sko ha had riktit alkoholist vikoslut :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Janå :D Men vatå, vi lävä jo ba eijn gang ;)

      Radera
  4. haha ja sir ut ti ha rikti storen rävä ::D

    SvaraRadera