Onsdag 31.10

Hejpps
Imorgon är det första november! Härckas i väädä.. Har bott i Jeppis nu i 3 månader.. Mins hur mycket jag väntade på att få flytta hit, räknade ner dagarna tills skolan skulle börja, och nu.. strax på måndag så längtar jag till fredag så jag slipper hem. Det är inget fel på att bo här egentligen, tycker om min lilla mysiga lägenhet, trivs i skolan och har nog kompisar men hem hemmet är alltid bäst :)

Har varit till gymmet idag, börjar bli lat igen, skärpning så skall gå dit imorgon strax efter skolan. Var på spinning, i hela 40 minuter!! Och sen fick magen lida lite.. Imorgon skall jag också köpa en ny telefon, troligtvis Samsung Galaxy Ace, och så kommer Linda hit med dammsugaren ( måste verkligen städas här nu! ) Det är ju dansgala på lördag så kommer säkert att vara här i lägenheten ett varv om man ändå åker till Jeppis, för att dansa har jag inga planer på.

Nu skall jag äta någonting och sen se på någon film, eller Grey´s Anatomy.. Har sovmorgon imorgon så får sova allt till kvart före 8, skönt. *Godnatt*


Emilia hittade sin andra man ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar