Onsdag 24.10

Hejsan
Slutade redan 13.40 idag så gick till Fredrikas och drack kaffe med Sofia, och åt tårta såklart.. Sen cyklade vi iväg till loppisen. Där fyndade jag 3 tröjor, en helt vanlig vit tröja och så de 2 som finns på bilderna.  Sammanlagt blev det att kosta 3.50 € !! Nöjd nöjd.

Sitter nu och funderar vad jag ska fixa för mat åt mig före jag cyklar iväg till gymmet en 7 tiden. Tredje gången denhär veckan, stolt.

Skulle verkligen borda köpa en ny telefon. Har en gammal Nokia x3-02, den röda knappen som man stänger av samtal med fungerar inte, kameran har en spricka i sig och därför är bilderna så dåliga, alla meddelanden sänds inte iväg och när man ringer åt mig så tar inte telefonen emot alla samtalen. Så bli inte förvånade om jag inte svarar på meddelanden eller när någon ringer..

Ignorera mitt klädskåp i bakgrunden..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar