Lördag 13.10

Hejsan

Kom just hem från Ks :) Skulle aldrig vela stiga upp ur hans säng..

Igår var det höstmarknad i Jeppis så gick där en stund med Sofia. Sen hem till lägenheten och packa och till sist hem till Terjärv. Kom hem först en halv 9 tiden..På kväll kom en väldigt full Frommare till mitt och skulle ha med mej ut och köra med Bjon och några andra. Hade redan bestäm mig för en lugn hemmakväll men hoppade i bilen och åkte till Heidis. Sen var det byn och ännu mera fulla kompisar som både grät och skrattade om vartannat.. :)

Till sist åkte jag till Ks och nu är jag hemma och skall snart iväg till mormor och morfars och baka :)

Ikv blir det väl att träffa Repe och Jenna. Ha en bra lördag! :)

Bilder från förra söndagen och igår.

Morfar provsitter sin nya gungstol.

~HöSt~




Mitt fynd från..

...höstmarknaden. Utsikt från mitt fönster.

4 kommentarer:

  1. Hm.. Ja siir et du ha ladda upp dömde bildrä från Kivitippu.. Vann er jag & Mocki? ;) Ps. Vi bestälder kryddona imoro..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå ja lada int upp döm jär na, men kan jo tsick döm åt di naagang :) ooki :D

      Radera
  2. Ja saa jo att du kombä ti fara ti mr X's ;)

    SvaraRadera