Måndag 22.10

Märkte att jag börjar varenda inlägg med Hejsan så skall börja variera mig så Hej!

Skoldagen tycker jag att var otroooligt lång. Var nära att somna flera gånger, eftersom jag inte sov så mycket förra natten sängen var så tom..  Efter skolan var jag först onyttig och gick med Sofia till HH och köpte lösgodis :D  Kom hem och tittade på några avsnitt Grey´s Anatomy och sen cyklade jag iväg till gymmet och brände bort en del av godiset jag hade proppat i mig. Var ungefär 1½ timme där och sen cyklade jag hem i det härliga regnvädret. Nu sitter jag och dricker mjölk och är lat, igen... Skall börja sova snart så jag inte är lika död imorgon som jag var idag. Hör bara hur det regnar där ute. Skulle få börja snöa snart, försöker övertala mig själv att vintern inte är så kall och lång som jag mins att den är.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar