Lördag 6.10

Hejsan
Igår åkte jag till Kokkola efter skolan och träffade Misa & Jenna. Gick på stan en stund, fyndade en ny sportväska, eller vad man skall kalla det, och en vanlig tröja från Gina Tricot. Sen blev det att gå och äta till Rax.

Senare på kvällen så kom först folk hem till mitt och sen hoppade vi på med Eki till byn. Var så förbannad tillförts eftersom vår hund hade rymt och jag fick springa efter henne i regnet. -.- Men sen fick jag tillbaka min glad het :D Så blev det hemma fest vid Jeppes med härligt folk. En riktigt rolig kväll men var nog helt fäädi när vi kom hem en 3 tiden. Vi som 3 stycken i min säng, så har varit varmt och mysigt :)

Nu idag är jag trött.. Sitter och äter kex med Repe och planerar vad vi skall hitta på ikv.

Ha en bra lördag!

Bilder kommer imorgon, glömde såklart sladden i Jeppis..


Denhär tröjan och..

typ en sån här väska 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar