Måndag 29.10

Hejsan
Har inte hunnit blogga nu på hela veckoslutet. Tycker jag har gjort någonting hela tiden.

Fredag
*SNÖ
*Träffade Catsko efter skolan och var till en pizzeria och åt kebabrulle, gick också ett varv på stan.Roligt att träffa henne <3
*Ett varv till Lindas
*Hem till Terjärv först en halv 9 på kvällen
*Till Eriks med folk
*K till mitt och sova

Lördag
*Satt vid Farmor och Farfars och åt äppelkaka
* Damsög huset
*Till Ados på hans 17 årsdag och drack kaffe + tårta :)
*Till Dannis med K och folk
*Till Gistös och drack några öl
*Till Ks och sova

Söndag
*Sov till 2, eller egentligen 3 men klockan flyttades ju en timme tillbaka ;)
*Min telefon gick mystiskt sönder, så har Ks gamla nujust. Tips på en bra (billig) telefon någon?!
*Hem ett varv och byta kläder, och dela ut kryddor
*Till Kaustby och dricka kaffe med K och J & J och flera
*Till lokaln och se på TV
*Till Ks natten

Nu idag så vaknade jag vid Ks en 7 tiden. Han förde hem mig och så blev det att ställa sig iväg till Jeppis. Hann inte till första passet och hade tydligen hålpass både 2 & 3 timmen. Åkte iväg med minibuss ( som vi var 20 personer i ) in till stan och åt vi McDonalds. Sen iväg till Villa Miranda på studiebesök.

Efter skolan kom Sofia till mitt så vi lagade pyttipanna åt oss, och bakade pepparkakor :D Lyssnade på Ronny och Ragges julsång Let´s Pök och gjorde fina mästerverk. Nu doftar det jul i hela lägenheten. Sen kom Antti, Tobbi, Samuel och Bjon hit och hjälpte till att pynta dem med glasyr, och att äta opp dem..

Har haft en riktigt bra dag, och ett roligt veckoslut.Nu skall jag läsa min nya SOLO tidning och njuta av att inte göra någonting! :)

*Repe ja tänker på di å hoppas att du klara di idzinom hitt. Ja veijt int ho i szäns men ja veijt att inti kan vara na läät. Livi er ba int rätvist! Ja finns jär för di nu å alltjemt, va som en stzeer. KRAM <3*

Snö vid Sursik

Catsko

Förstår inte hur denna bild kunde vara så rolig i fredas..

Ado och hans kaka


Sofia hittade sin kärlek vid Prisma
Baka baka
Suddig bild på vår pepparkakor..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar