...........

Håhoijjja!

Åij jissus vad det är skönt att krypa ner under täcket när man vet att man har varit duktig! Var lääängesen jag var såhär utmattad av träning.. Först en ca. 2 km cykeltur till gymmet, en 20 minuter löpning på bandet, puntti och sen en 3 km cykeltur hem, med en prisma påse på styret halva vägen.. Gick hemifrån kvart före 5 och kom hem en 8 tiden. Riktigt roligt. Tror det var skönaste duschen på detta år.. Med min kondition så är det här mycket träning för en dag. Nu har jag dessutom skaffat medlemskort till Easy Fit så nu blir det träning så ofta jag hinner och orkar.. 

Har just ätit en stor blodapelsin så nu känner jag mig dessutom nyttig! Vad har hänt?! Bäst att jag går ut och förlorar lite av min nyttighet .. ;)


 Har humöret på topp + att jag köpte en SOLO tidning att läsa.

 gotta love this day :)

Lilla trollet jag med mitt själv lockiga hår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar