Onsdag 8.11

Känns som att det var igår jag skrev inlägget om bulla bakande, men tydligen inte. Tiden springer igen ifrån mig och jag hinner inte riktigt med. En kort summering från de senaste 12 dagarna; träffat vänner, badat bastu, jobbat natt, druckit kaffe, varit och tänt ljus till farfars grav, varit på bio, träffat släkten, tagit influensa vaccin, skrivit tentamen och varit i skolan. Det var det typ. 

Var som sagt på bio, i lördags för att vara exakt, och se filmen Tuntematon sotilas. Rekommenderar filmen, fast jag inte är så intresserad av varken historia eller krigsfilmer så var detta en riktigt sevärd film. Fick nästan lite sjukt i hjärtat och dåligt samvete över mitt gnäll efter att ha suttit tre timmar i biosalongen; tyckte att det passade sig att klaga över sjuka ben eftersom jag hade SUTTIT så länge.. På tal om bortskämd. 

Mer info om filmen HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar